sâmbătă, 25 februarie 2012

Shoping time in DM!

Vazand pe mai multe bloguri pe care le urmaresc noua oferta de la DM m-au atras si pe mine mai multe produse dar m-am limitat la cele de care chiar aveam nevoie: mascara Rimmel Scandaleyes, o vopsea de par Palette Mousse Color (e a doua pe care o folosesc) am ales de aceasta data saten deschis pentru a imi uniformiza culoarea (am avut  suvite blonde), o pila de unghii de sticla (am tot citit ca e foarte  buna) si discuri demachiante. M-ar fi tentat si altele dar oferta abia a inceput...vine 8 martie si sa vedem cu ce mai voi mai rasfata...




Voi face si un review la produse dar inca nu le-am folosit. Sunt curioasa de mascara, are o periuta foarte groasa (parca mai groasa decat cea de la Maybelline colossal, preferatul meu), o sa va arat si culoarea la par cum o sa imi iasa, si impresiile legate de pila de sticla. Pupici!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu