sâmbătă, 25 februarie 2012

NOTD - Sa vina vara!!!!


       Sa va arat manichiura ce am purtat-o saptamana aceasta cand am vazut primele raze de soare. Cu gandul la soare si la caldura...la primavara sau chiar la vara pentru ca nu imi place deloc frigul si cum am avut din plin iarna aceasta...O manichiura vesela , jucausa, o culoare puternica care chiar mi-a placut si cred ca o voi mai purta in aceasta vara.
       Mi-am luat in ultima perioada mai multe oje, nu am apucat inca sa le incerc pe toate si m-am hotarat sa le folosesc pe acestea si apoi sa imi mai iau altele. Daca doriti sa va arat colectia mea de oje sa imi spuneti.     
       Oja folosita la acesta manichiura e o oja Briela , care am inteles ca se gaseste doar pe piata din Galati.  Imi plac aceste oje(am mai multe de la acesta firma), rezista destul de bine si mai scrie pe ele ca nu contin toluene, formaldehyde si DBP. E un lac de unghii cu vitamina B5, sticluta este destul de mare 15 ml, acopera foarte bine, culori frumose puternice, si se gasesc la un pret de 5 lei.
       Va las cu pozicile si poate voi face un review separat pentru aceste oje! La aceasta manichiura am dat un singur strat de oja (ca sa vedeti puterea de acoperire), dar am folosit o baza de la Orkide -  Calcium Gel(folosesc o baza la toate manichiurile mele pentru a proteja unghiile) si un top coat tot de la Briela. Am folosit si un lac cu sclipici colorat mai mare si mai mic de la ALL SUN.
     Culoarea e un corai mai inchis aproape portocaliu (in poze e si mai portocaliu sau poate rosu:D) Va place?


  








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu