joi, 9 februarie 2012

Prima mea postare...

Buna!Ma gandeam de ceva timp sa imi fac acest blog, dar am tot amanat din lipsa de timp. Imi doream sa il fac cat mai repede (sa nu mai astept pana dupa disertatie, pe care o voi da in vara aceasta) pentru ca urmaresc zilnic cateva bloguri (multeee!!!), bloguri pe care pur si silmplu le ador. Am o mica pasiune pentru unghii, culori, oje, modele...si vreau sa spun ca am invatat multe de la voi, fetele de pe blog. Imi fac de mult modele pe unghii, doar pentru ca imi plac unghiile ingrijite si frumos colorate, dar nu m-am gandit ca as putea sa impartasesc cu voi aceeasi pasiune. Pentru inceput as vrea sa va arat primul model pe care l-am  pozat (la sugestia sotului meu:D).




Ultimele doua poze sunt facute dupa 5 zile, cand au sarit pietricelele si am facut cate un punctulet corai. Vreau sa va spun ca e prima daca cand am facut floricele pe unghii inspirandu-ma de la voi si poate nu sunt foarte ok , dar voi mai exersa.

Ma bucur sa va cunosc si sa va urmaresc!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu