sâmbătă, 29 iunie 2013

Reteta perfecta cu delikat!

De curand am participat la un concurs organizat de DELIKAT.
Ce trebuia sa fac eu? Nimic mai simplu...
Acesta era regulamentul:
Câștigă un loc demn de povestit mai departe în cartea de bucate “Delikat: 365 de rețete pentru un pui de poveste”.
Pentru asta completează formularul din secțiunea “Inscrie rețetă” cu rețeta favorită a famileiei tale de pui cu Delikat. Aici se vede cine e priceput într-ale gătitului !
Primele 300 de înscrieri sunt răsplătite cu o mulțime de ajutoare în bucătărie de la Knorr & Delikat.
La sfârșitul concursului un juriu de bucătari iscusiți din cele patru zări va selecta cele mai gustoase rețete și le va aduna în cartea “Delikat: 365 de rețete pentru un pui de poveste”, iar rețeta de pui cu Delikat preferată de familia ta se poate regăsi printre ele, la loc de cinste !

Aici puteti vedea reteta cu care m-am inscris eu si pentru care ii multumesc  sotului meu, pentru ca el a adus aceasta reteta in familia noastra. Si din fericire aveam si pozica in calculator de cand am facut ultima data aceasta reteta.
Spre fericirea mea, m-am calificat intre primii 300 de inscrisi si astazi premiul a ajuns la mine.
Dar sa va arat si bunatatile primite, un colet in valoare de 118 lei:





Imi vor fi foarte utile in bucatarie si abia astept sa testez aceste noi retete pe care le pot realiza cu ajutorul  acestor produse.
Multumesc celor de la Delikat pentru aceasta oportunitate si sper ca reteta mea sa ajunga in cartea “Delikat: 365 de rețete pentru un pui de poveste”!

4 comentarii:

  1. Am participat si eu alaturi de sotul meu si amandoi am castigat. ACum 2-3 saptamani am fost sunati sa confirmam adresa.. cand crezi ca vor ajunge si coletele noastre? Tu acum cat timp ai fost sunata daca imi poti spune te rog frumos?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer nu mai retin cand am fost sunata pentru confirmarea adresei, mi s-a spus ca pana la sfarsitul campaniei il voi primi si n-am mai dat importanta..si sambata am fost surprinsa de telefonul de la curierat...Mai stiu persoane carora le-a ajuns, presupun ca in viitorul apropiat vor ajunge si ale voastre. Nu m-am gandit atunci sa ne inscriem amandoi cu cate o reteta:)

      Ștergere
  2. Initial sotul a participat cu reteta lui "de suflet".. mi-a spus si mie si am inscris si eu una.. A doua zi el a fost sunat iar dupa cateva zile si eu.. Daca inscriati amandoi cate o reteta, imediat dupa ce ai inscris-o tu sigur castigati.. :) Oricum felicitari si sa te bucuri de ele si multumesc de raspuns.. ma gandesc ca poate saptamana asta vor ajunge.

    RăspundețiȘtergere